Pood

Näita kõiki

Sool, suhkur, rasv. Kuidas toidutööstuse GIGANDID meid konksu otsa püüdsid

Michael Moss

Viimased eksemplarid saadaval vaid Rahva Raamatus.

Oled sa valmis lugema tõde selle kohta, mis su toidukorvis tegelikult on?

Esimest korda ajaloos ületab nüüd Hiinas ülekaaluliste inimeste arv alakaaluliste inimeste arvu. Mehhiko elanike rasvumismäär on viimase kolmekümne aastaga kolmekordistunud. Ühendkuningriigis on ülekaalulised enam kui 60 protsenti täiskasvanutest ning 30 protsenti lastest, kuid Ameerika Ühendriigid on endiselt kõige „rasvunum” riik maailmas.

Inimesed on soolast, suhkrust ja rasvast sõltuvuses. Suured toiduettevõtted kasutavad neid lihtsaid koostisaineid, et soodsalt võimalikult suurt ihalust tekitada.

Käesolevas raamatus uurib Pulitzeri auhinna laureaat Michael Moss seda, kuidas tuntuimad (ja suurimate kasuminumbritega) ettevõtted ja kaubamärgid on viimase poole sajandi jooksul tegutsenud. Lugeja juhatatakse laboritesse, kus toiduteadlased kasutavad tipptehnoloogiat, arvutamaks välja suhkrut sisaldavate jookide „joovastuspunkti“. Autor kaevab välja toidutööstuse tubakafirmadelt õpitud reklaamikampaaniad, mis juhivad tähelepanu kõrvale nende toodete terviseriskidelt. Samuti näitab autor, kuidas on töödeldud toidu valmistajad inimeste tervist mängu pannes ikka ja jälle soovinud tarbimist ja oma kasuminumbreid suurendada.

Ilmumisaasta 2013
Tõlkija Imagoline
Toimetaja Tiina Vihmar
Köide Pehme köide
ISBN 9789949948840
Lehekülgi 330
Formaat 235×150

Arvustused

Tooteülevaateid veel ei ole.

Ole esimene, kes hindab toodet “Sool, suhkur, rasv. Kuidas toidutööstuse GIGANDID meid konksu otsa püüdsid”

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga