Jeremy Gutsche (s. 1978) on hinnatud innovatsiooniekspert ja kogu maailma üks nõutuim eeskõneleja. Jeremyl on sotsiaalmeedias üle 4 miljoni fänni ja tema parimat innovatsioonivideot on internetis vaadatud üle 15 miljoni korra. Jeremy kirjeldamiseks on kasutatud sõnu nagu “kotkasilm” ja “oraakel” ning fraase nagu “intellektuaalne purk Red Bulli”, “eeskõnelejate rokkstaar” ja “cool olemise võrdkuju”.
Praegu sõltub Jeremy konsultatsioonidest ja trendinõuannetest üle 500 brändi, miljonäri ja tegevjuhi, kõik otsimas PARIMAID ideesid ja KIIRESTI, nagu Disney, Starbucks, Red Bull, Netflix, LEGO, Victoria Secret, Coca-Cola ja IBM.
***
Oled noor, loominguline ja innovatiivne inimene, kes julgeb mõelda, riskida? Sul on palju ideid ja tahaksid neid ellu viia? Kui Sinu öökapile ei ole juba jõudnud Jeremy Gutsche „Kuidas kasutada kaost“, siis see on tagumine ja parim aeg see endale hankida.
Selle tõeliselt sütitava raamatu on kirja pannud innovatsiooniekspert, kes teab, et tegusal inimesel pole pea kunagi palju aega. Just seetõttu on selle raamatu puhul tegemist väga visuaalse ja tempoka lugemisega. “Kuidas kasutada kaost” on parim teejuht kõigi nende jaoks, kes soovivad mitte ainult enda, vaid kõigi maailma muuta. Lugejat õpetatakse selgete ja reaalsete näidetega ebaõnnestumistes edu võtit nägema, kaosest kasu lõikama, oma vaatenurki ja mõtlemist mitmekesistama. See raamat ajab ka teotahtetu tegudele.
Raamat on Marketingi Instituudi korraldatud auhinna “Turundustäht 2014” nominent.
Kas teadsid, et näiteks Hewlett Packard, Disney, MTV, CNN, Microsoft ja Burger King said kõik aluse majandussurutise ajal? “Kuidas kasutada kaost – 150 meetodit, kuidas muutuste ajal sütitada innovatiooni” on iga uuendusmeelse inimese kohustuslik kirjandus, mis paneb mõtteriiulisse seisma jäänud ideed taas kasvama ja arenema. Lammuta oma senised väärtused ja vaata selgel pilgul tulevikku!
Kuidas kasutada kaost
Jeremy Gutsche (s. 1978) on hinnatud innovatsiooniekspert ja kogu maailma üks nõutuim eeskõneleja. Jeremyl on sotsiaalmeedias üle 4 miljoni fänni ja tema parimat innovatsioonivideot on internetis vaadatud üle 15 miljoni korra. Jeremy kirjeldamiseks on kasutatud sõnu nagu “kotkasilm” ja “oraakel” ning fraase nagu “intellektuaalne purk Red Bulli”, “eeskõnelejate rokkstaar” ja “cool olemise võrdkuju”.
Praegu sõltub Jeremy konsultatsioonidest ja trendinõuannetest üle 500 brändi, miljonäri ja tegevjuhi, kõik otsimas PARIMAID ideesid ja KIIRESTI, nagu Disney, Starbucks, Red Bull, Netflix, LEGO, Victoria Secret, Coca-Cola ja IBM.
***
Oled noor, loominguline ja innovatiivne inimene, kes julgeb mõelda, riskida? Sul on palju ideid ja tahaksid neid ellu viia? Kui Sinu öökapile ei ole juba jõudnud Jeremy Gutsche „Kuidas kasutada kaost“, siis see on tagumine ja parim aeg see endale hankida.
Selle tõeliselt sütitava raamatu on kirja pannud innovatsiooniekspert, kes teab, et tegusal inimesel pole pea kunagi palju aega. Just seetõttu on selle raamatu puhul tegemist väga visuaalse ja tempoka lugemisega. “Kuidas kasutada kaost” on parim teejuht kõigi nende jaoks, kes soovivad mitte ainult enda, vaid kõigi maailma muuta. Lugejat õpetatakse selgete ja reaalsete näidetega ebaõnnestumistes edu võtit nägema, kaosest kasu lõikama, oma vaatenurki ja mõtlemist mitmekesistama. See raamat ajab ka teotahtetu tegudele.
Raamat on Marketingi Instituudi korraldatud auhinna “Turundustäht 2014” nominent.
Kas teadsid, et näiteks Hewlett Packard, Disney, MTV, CNN, Microsoft ja Burger King said kõik aluse majandussurutise ajal? “Kuidas kasutada kaost – 150 meetodit, kuidas muutuste ajal sütitada innovatiooni” on iga uuendusmeelse inimese kohustuslik kirjandus, mis paneb mõtteriiulisse seisma jäänud ideed taas kasvama ja arenema. Lammuta oma senised väärtused ja vaata selgel pilgul tulevikku!
Väikestel otsustel võib olla suur mõju.
Risttolmelda oma ideid. Kasuta kaost.